RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, September 29, 2010

manyak keja

sejak2 aku kena tak over balik keja org ni....punyer la sendat n padat jadual kerja.....nk meluahkan pun tak terdaya ...yg tak bestnyer, keja org yg ado pun nk kena tolong coverkan ke....haiyok bikin pengsan woo......

nasib la aku pose...klu tak menjadi2 la hangin kat badan aku ni kan....kire korang2 too bernasib baik je la....apa pun selagi terdaya aku akn cube sebaik mungkin untuk settle kan ape yg patut...supaya pale aku tak penin pk2 benda2 tertunggak2 ni......tak kisah la keja sape pun...klu aku mampu bantu n buat mase too....mmg no poblem la klu nk aku buat...tp klu aku pun duk tunggang terbalik menguruskan keja, sendiri2 faham la eh....

semoga segalanya tidak membebankan....hopefully......


0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes