RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, September 30, 2010

little gurl

ini cite mase time uma aku buat open house aritu.....time too ade la family sepupu aku dtg petang too...mase yg same dgn kak sazura dtg uma.....time too lak baru pas hujan jd sume kerusi mak n ayah dh angkut ke dlm uma sebelum hujan sebab takot basah....

mase aku smpi dekat depan pintu uma dgn kak sazura...aku tegurla ank kakak sepupu aku (alisya balqis) nape sua die leh basah.....sbb risau la plak takot die jatuh ke tadi sbb lantai licin ....tp tak nangis plak....huhuhu...bile aku tergur cam too....mak die terus bg respon marah budak too....nak tau nape....die terbuang air kecil da.....sian alisya.....kena mrh giler2 dgn omaknyer...aku rase ade kot sesi penderaan sekejap terjadi...hahhaa.....mane taknyer budak too smpi takot giler nk kua dr dapur..aku pujuk n ajak dgn baik pun tak nak.....konfem dia dh terbayang nasib sendiri ni...huhhuhuh....lg jd tak best...sblum ni pun die dh terbuang air kecil jugak sebelum dtg n dh tukar pun sua baru.....siannyer la......

klu di ikutkan umo alisya sekarang 6 tahun ...klu tak silap tahun depan dh masuk darjah satu...tapi masih terbuang air kecil tak sengaja.....hmm dulu klu tak silap die pernah masuk spital pun gara2 penyakit perut die yg tak betul.....tak kan la omaknye tak nak paham situasi si anak ...sian tau ....tak baik main cubit2......nnt Tuhan marah......poor alisya ...semoga cepat sembuh ye sayang.....klu umie cubit lg report kat polis tau...hahaha....bia polis lak ajar umie......

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes