RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, September 20, 2010

masih sakit

semalam bangun dr tdo tangan aku meragam...malam td pun meragam lagi...terjaga pukul 2 pagi kerana tangan aku sakit...giler berdenyut2......nape la dengan tangan aku ni erk....tbe2 je jatuh sakit......oleh sbb tak tahan dengan sakit too....aku mkn ubt tahan sakit....wlupun tak bagus....tp nk wat cam ne kan...keadaan darurat.....beranak sungai jugak la air mate menahan sakit.......

dan macam biasa....tempat aku ngadu dekat abg jugak....bia la besar sekalipun salah dekat abg, dlm keadaan gaduh ke , damai ke.....tentu abg yg aku cari......tangan2....jgn la sakit lg.......susa tau nk tdo....huhuhuhu

semoga tangan cepat sembuh...amin

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes