RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, September 20, 2010

tbe2 sakit

20/09/2010

bangun pagi2 dh terasa malas gilor nk bangun....sbbnyer dh memanjakan diri untuk melebih kan tdo...jd terasa payah nk bangun....mcm2 la bg alasan kat bdn sendiri tuk baring lagi untuk beberapa minit wlupun loceng telefon dh mcm nk pecah......

tp gagah gak g mandi n siap2 g keja....ooppp cop...nape lak tangan aku sakit ni.....konfius tbe2.....seingat aku tak de lak angkat barang berat o bergaduh bertumbuk2 dengan kak sapura semalam....hahaha...tbe2 lak tulis mcm too mcm la pernah begitu....

dlm dok bz keja...tangan aku mule menujuk kan belang tok wat aku bertambah sakit....ape kena la erk dengan tangan ni....mesti berat sgt gelang tangan yg dok cube2 smlm...tooo pasal la tangan smpi sakit2.....hahaha......tak leh bla to statement ni......

setelah puas berminyak hangin n segala minyak panah aku letak pun tak jalan....terus plan g pusat kesihatan......pas makan kat kejut g pusat kesihatan ...nasib ade kakak yang berhati mulia tolong hantar kan.....mase too plak nk hujan......time kasih sis.......i lap u la.......(saje je highlight nak bg perhargaan lebih sikit...hehehe)....tp kan yg tak bole bla too, bertembung dengan bos plak mase nk g pusat kesihatan dekat depan parking leh pakat cuak terus.....n mase too tengah dok belakang, tak sempat nk pindah ke depan pas anta kak ain, zana n alice...terus jer kak sapura jalan sambil aku tunduk tak mau bos aku nampak......takot kantoi suda....apo la kan .....g jela mintak izin nk g klinik ...ape susa.........

pas balik tooo....sapu ubat lagi dekat tangan too.....n balut dengan kain........kemudian telan ubat tahan sakit......n now sakit too dh kurang.....tak tau la sbb ponston ke apo...yg pntg tak sakit......Alhamdulillah......buktinya aku dh laju menaip blog ni...hahahaha

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes