RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, September 14, 2010

isu

seminggu sebelum raya....ade insiden yang tak best jd dlm hidup aku.....seperti hari kebiasaan bile pintu ofis tak berkunci pasti aku la ...org yg kena bantu untuk memastikan agar pintu ofis kunci....
tapi ntah macam mane.....mase aku kunci aritu, esoknyer pintu tak berkunci plak....mcm pelik jugak...sedangkan aku dah kunci....

nk dijadikan citer esoknyer satu ofis kecoh pasal kes pintu tak kunci plak...aku naik heran la, mcm mane lak leh jadi cam too.....boleh di kata kan sume org pakat nk menyalahkan aku...sbb aku la org terakhir yg mengunci pintu....sok sek sok sek.....sana sini mengumpat...petang too bile TP aku panggil bertanya kan tentang pintu too....aku terus rase mcm nak marah...nape plak sume org mcm menyalahkan aku....mana pegi sume pegawai yg bertanggungjawab menjaga keselamatan ofis....kalau sungguhpun aku salah tak kunci pintu too dengan betul....nape mesti nk menyalahkan aku smpi mcm too....n setahu aku ...aku tak pernah di lantik untuk jd pengunci pintu...n klu aku tak nak kunci langsung mase too tak de sape boleh marah....sbb org lain pun tak pernah pk nk kunci pintu pun...aku yg membantu ni jatuh tak baik jugak bile tak pastikan kunci too dengan betul.......

serba salahkan ....bile kite membantu pun org menyalahkan....bile buat tak reti langsung lagi mudah kot.....hmmmm.......untuk org yang sangat kepoci n suke mempebesarkan salah org too...sile2 la cermin muke too sikit.....bagus sgt ker perangai korang too........

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes