RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, September 28, 2010

rangkaian di mana2

yippiee.....akhirnya aku mempunyai broadband sendiri........testing2 rangkaian dari uma sewa.....setakat ni masih ok bile gune sbb tiada sebarang gangguan...jadi sgt suke hati.....
aku apply broadband celcom same wit abg....adik aku ade gune maxis broadband kat uma ayah ...jadi aku rase better try celcom plak selain reason utama die abg pun guna...hahaha....
motip utama aku gune pun sebab nk mudahkan aku belajar di rumah sewa.....klu nk harap kan dekat ofis aku belajar ...payah sikit la kan....mane idaknyer kat ofis je dah banyak keja bile plak la aku nk layan belajar plak kan....lagi pun lebih barakah klu gune line sendiri ...betul tak...=P
pas ni leh la rajin2 wat kerja uma kat i-class n leh la rajin2 wat entry....tiada sekatan n sgt free untuk gune tanpa ade sekatan....yippieeee.....

2 care about me:

ms.ruxa said...

fesbuking ke study?konfius..hahaha...

No name said...

blogwalking pun bleh jgk.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes