RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, September 25, 2010

open house

penat, sakit badan , kelam kabut n mcm2 keadaan....keadaan mcm ni sinonim bile family aku buat open house...kul 6 lagi aku dah jage....sume nyer sbb mak aku dh bising2 dengan ayah pasal persiapan open house....memang aku baru balik mlm semalam....jd tak tolong satu hape pun......tp pg too aku terpaksa la bangun awl untuk tlg mak aku.....faham2 sendiri la kan...tak kan nk tunggu mak aku tinggi kan sore plak....tp masih jgak ade yg tak mau faham.....
sampai pukul 9 lebih aku masih setting uma untuk open house....tau ape adik aku buat...masih membuta......dan itu jugak la jenis manusia yg sue org banggakan ....tak faham aku....dan pelik apsal mak aku tak lak bising2 .....selalunyer klu aku la terlewat sikit pun ....mak dah bising2.....hmm unfair.....sakit ati...tak puas...grrrrrrr......ha sape yg admirer too...pegi la klu nk sgt.....
aku tak tau la....nk kate hape...aku dah lebih kurang mcm org gaji yg tak putus2 kerja.......nk harap budak kaki tido too...komsalam la..menebal kan mekap mke n melebar kan punggung bole la....kotor2 ni mane la standard kan...geli la hape la.....hmm tp seburuk2 die pun....itu jugak yg bgus sgt di mata korang kan...ha amik2......bosan aku.......aku buat seikhlas hati sbb au tak yah tunggu mak aku nk suwoh dan sbginyer...lg pulak tak suke la aku tengok mak aku lak e belakang ke depan....sedangkan aku rileks jer.......hmmm.....aku cube kol n meseg abg....tp tak dilayan plak...ntah hape2 nk sentap plak sbb aku sibuk sgt nk mengurus open house....hai ssa la kl mcm ni kan....
bz2 aku pun ingat gak kat abg...tak de la aku terus2 nak menyunyi kan diri...tapi ntah la susa tol la org period tak abis2 ni .....aku yg penat2 ni pun hangin bile mcm ni.......paling penting bukan suke2 kan...bukan g joget lamak ke...g gosip2 ke.....buat kerja , tolong2, n kemas2...tak cukup bagus ke bile aku wat sume too...klu tak nk aham jugak...suke ati la...aku malas nk terangkan .....
terima kasih kepada alice , kak sapura, kak yan , fyna n ak sazura kerana sudi datang ke rumah kecil sy.....si comel haziff pun dtg ...huhuhu....terubat gak seabut2 too bile tengok ank kecil.....sgt mendamaikan...rindu nk jd bayi........tbe2.......

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes