RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, September 18, 2010

addicted

huhuhu....seminggu duk uma....aku cume abiskan mase dengan melepak sajo.....dua kali ajo aku msk kt uma.....hari lain sume mk aku msak.....nasib ado gak la aku kemas2 uma.....klu tak hampehhh.....mkn tdo je la jwb nyer......huhuhu

n satu tebiat aku mase cuti ialah main game zombi kat notebook opik....gilo addict aku dibuatnyer....pernah satu mlm too aku tdo smpi kol satu lebih melayan kan game too......tewok kan...abg pun kate aku tewok.....mane tak nyer asalkan abg kol aku main game too......hahhaa....sumpah seronok .....tp aku tau too tak lame ...bile dh selalu sgt nnt mesti aku bosan gak n tinggal kan addict too....so abg jgn risau eh.....hahahha

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes