RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, March 30, 2010

anak bos sakit

huhuhu...smlm tengahari aku dgn team office aku wat rombongan g tengok ank bos aku kat az-zahrah, bangi ....

mule2 nian d hati too...tak mau g ...ye la kan...mls punyer pasal....tp oleh kerana ade kesedaran bila melawat org sakit too dpt pahala....terus je nak g...hahaha....bguskan..jadi gamaknyer...pegi la kami 4 org...naik keta kak kiah...b4 too aku g beli buah dulu kat warta...oleh kerana aku ni mcm lipas kudung n kepanjangan kaki aku ni yg mudah melangkah...kak kiah tugas kan aku tuk g beli buah....may b nk cepat kot....jd aku g la...punyer la aku berlarik2 ank nk cepat selesai urusan beli buah ....smpi berpeluh ketiak....last2 aku kena tunggu kak shima dgn kham beli buah jambu kat tepi jalan plak....hai penat jer aku lari2 ank td....klu tau diorang lambat baik aku wat2 lambat td....hahaha...dengkis.....sbgai hadiah kerana sabar menunggu aku dapat sebungkus jambu segar...hahaha...tq kham...

then g la terus spital too...dh la main terjah je kan...tau name wad ...tak tau tingkat bape...smpi penyudah kak kiah main tanyer je budak2 dok naik lift same2...nasib yg di tanyer too sesuai org nyer...memang same tujuan nak jumpe org yg sme...klu tak, tak ke nk kena melayan malus sbb main bedal jer....huahuahua.....

smpi sane ...mcm base la...pompuan melayu terakhir ni (aku) g salam bos ...siap cium tangan ok...of course la kan...liked mother n son ma....(sure ade org mengjis aku bace benda ni...hahaha...)....kak shima yg mule2 takot kena halau pun slm ok....ha kan elok too...don gaduh2...n masam2 muke ...tarak cantek nnt lu punya muka...too bukan aku ckp...apek jual sayur yg ckp...hahaha...

so far aku tengok cam dh sihat je ank bos aku too...tp al maklum la kan ...org yg bercakap ni bukan merasa ape yg di rase...hahaha...tp dr cite bos aku mcm tak sihat lagi anak nyer...jd layan kan je la yer....

ok ni part best nk cite....time kiteorang nk balik...cam base....pompuan melayu terakhir slm cium tangan....tp kan yg lg hebat bila kak shima salam...pergh siap peluk wohh....tersentap hati ....sayu ok...wlupun sekeras mane hati bos aku too die lembut sebenarnyer....ni eclas...wlupun aku manyak tak puas hati dgn bos aku too...tu lain cite....hahaha

additional story....

mlm tooo...pas settle aku tunggang terbalik kan dapur pas masak soto...aku duk depan tv...sementara nk tunggu terjah start...buat la revison sikit....sikit jer...hampes tol kan...hahhaa....bos aku tbe2 msesg da....dulu mase time die g haji ade gak die meseg2 aku...nk tanyer perkembangan ofis...kali ni die minta aku apply kan cuti die....sian la kan...aku faham cam ne die rase sekarang...jd aku pun balas la balik :-

wslm puan siti...baiklah nnt saya applykan cuti puan siti...puan siti sabar ya n jaga diri..semuga adik izzat cepat sembuh...amin....

1 saat....2 saat...3 saat...4 saat...5 saat....

dlm hati:....bia tol aku tulis cam ni kat bos...gilo ke apo......mcm nk pitam bile pk balik....lawak pun ado....hai la...belasah je la kan....

wlupun aku ni tak baik, tapi nurani aku ni bersih ok...masih terdapat peri kemaunisaan....haktuiiiiii....konpem org loye....hahhaa

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes