RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, March 5, 2010

ini jer yg ade ..tok aku share sumthin tok entry lepas....mcm2 tulisan ada...ade yg tutttt...ada yg tuutttt...ada yang tutttt....hahhaah...aku tak kata ape eh.......jangan slh fhm....hahahha

harap maaf...kualiti scan tidak bape bagus..segala kesulitan amatlah dikesali....

nana cun...(ni sume tak nak kalah dlm mengelarkan diri masing2...saba jer la) : semoga cepat insaf ...penuh tanda tanya....(hmm agak2 apa maksud too eh...insaf cam ne too...sy baik apa....hahah....yo la sgt)

uya nur jelita : for nazirah da gediks girl..eppy besday ...wishing u gud luck n all da best.....aku gedik ka....hahahah...tak tau lak aku....lyah...smuga aku sukses dlm study.......

alis : hepi besday naza... paling sempoi....tq alies

ana : hepi belated besday ...semoga panjang umo dan dimurahkan reseki serta dipercepatkan jodoh. ...."jangan tunggu lama2 nanti lama2 dia diambil orang."...ewah2 bukan main lagi ko zana...

kak nura 040310 : Nazirah dear....semoga dipanjangkan umur...dimurahkan rezeki, dilindungi Allah sentiasa. Selamat hari lahir.....insaf terus ....amin....

1 care about me:

merpati biru said...

aku rase nama aku paling best..huahuahua..
nana..jgn jeles yek!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes