RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, March 30, 2010

kesian n terharu

meseg dr adik aku...

Org tak ckup duet nak makan. Kne belibuku last2 menet. Pnjm 20rgt. Msok kt bank je.

1st time bace duit ni aku terkejut...sbb aku tak save dekat private fon aku...

2nd aku dpt trace sape bg.....

3th terkejut....sbb tbe2 minta duit

4th kesian.....sampai kering dah adik aku ni

5th sedih......bila terpk aku mkn sedap2 diorang ntah mkn ape ntah....haiyok sangat menyentuh jiwa.....

6th terus cariik no akaun bg transfer duit....(aku tak kan bg duit byk mane yg die minta....kurang2 lebihkan...sbb pas ni mesti die tak dok duit lg....hmm sian tol adik aku ni)

7th naik hangin....sbb bebal sangat pegi guna no akaun sendiri tuk submit...budduhhh

8th happy sbb dapat share sikit duit dgn adik wlupun tak seberapa tp yg penting eclas beb....

10th tbe2 teringat borak2 kosong ant adik2 aku dlm kete aritu...masing dok kate pitis makin berkurangan....

11th terus rase susa hatii...then terpk ..."they need me"....

12th ...terus ym opik...." eh opik ingat tak ko ade bg org pakai duit beli kalkulator...bile?tak ingat....dah hilang ingatan plak budak ni....adela....

13th terus transfer duit bg opik....sian kat die....

14th opik call tanyer nape...then terangkan la pasal bayaran balik duit kalkulator...

15th pesanan kat opik: kalau ade msalah duit cakap dengan aku....sbb nnt aku akn try usahakan...

berusaha untuk jd kakak yg baik...wlupun sy tak berguna sbnrnye...rite kak sapura....huahuahuahua.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes