RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, March 5, 2010

birthday

semalam genap dua minggu aku sambut hari lahir...n arini aku sambut lagi...tok kali ke-2....huhuhu...best giler asik celebrate jer.....

on 18th Feb ...aku celebrate dgn family....tak dok la meriah mane....base2 jer...mkn kfc n sebijik kek coklat...

today...aku dapat kejutan dari kakak2 kesayangan yg selalu bersama...tak kira masa....susah...senang...sedih...suke.....gaduh..hehehe...puji sikit sbb dh wat kejutan besday....(baik punyer ampu...hahahah)

aku tak tau la sapa yg plan nk wat suprise ni...yg penting terima kasih kepada kakak2 sume yg sanggup kua duit nak meraikan besday aku n alies...special kek buah2an...so nice n sedap smpi menjilat jari kaki...hahahah...moga kalian murah rezeki...n hapi selalu...amin.....

terima kasih jugak ye sbb sediakan kad yg comei...n tok kak nura ...terima kasih kerana bg sy hadiah rantai....cantik sekali....nnt leh pakai time raye.....hehehe....akan difikirkan untuk di gayakan dgn busana mane......huahuahua....(klu kakak2 lain bace ni mesti ade sesuatu berbisik d ati....konpem punyer...wait n see...hahaha)

lastly...tok abe syamim yg tercenta....time kasih hadiah aritu....(mcm tirana ...hadiahkan ash haruman.....)im lovin it...bile pakai ...leh ingat sentiasa......

tak dok gambar tok di publish jadi bayangkan jer la yer....hahahaha

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes