RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, March 30, 2010

tentang aku, dia, & cinta

wah hebat tol title too kan....hahaha....

lama dah aku tak cite pasal abe syamim kan...

sekarang ni aku sayang dia ...dia sayang aku..(eh yeker.....nnt tanye balik dgn abg syamim yer...kot2 salah ke....hahhaa)

mcm base la ...dulu aku ni selalu kena kutuk sbb tak abis2 gayut...beruk kat zoo too nyampah tengok aku gaknya...klu diorang tengok...hahaha

skrg ni dh limited ok....nk tau sbb ape....ha jgn pk bukan2 ...tak baik tau...hahhaa

1st gune line...

2nd aku bz giler n mangkuk....die pun bz...mane idoknyer...waktu keja kami berbeda ...klu aku g keja....die balik keja...klu aku balik keja die baru nk g keja...kdg2 je waktu keja die same.....tp tak pe la yg penting aku, dia dan cinta masih seperti dulu.....

3th klu dengar hari2 suare aku karang jadi muaksss plak kan...tol tak abg syamim...b.p: tol ayg....huahuahua....

4th tak de menda nk cite....al maklum la kan...abg syamim too penyimpan rahsia tegar...tak suke share2 sgt...yg aku ni plak terbalik....kepochi tak berhengat...penyudah nyer aku jer yg byk cakap...smpi kering tekak mak tauuu...

gaduh2 manja too basela kan ...korang yang kawen pun gaduh ni kan plak yg lum kawen.....tapi abg syamim ni kaki menyakat ....aku kan cepat sgt tempreture naik...klu silap sikit mule la aku melenting.....jd penyudah nyer....gaduh la kan...sape suwoh usik sy yg baik ni....kn dah tunjuk perangai...hahaha...

kaki jelous...hahhahaklu nak aku memang kaki jelous pun...tp tak suke nk tunjuk...contoh eh: bile abg syamim bgtau kat aku aritu ex tunang die dh kawen...aku leh dengan poyo ckp ape...ooo bgus la...pdhal dlm hati cam...lain je kan...hahahah...mcm2 hal kan....

to be continued

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes