RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, March 22, 2010

hadiah ulang tahun

ngehh....pg td aku borak dengan sorang kakak btn ni...melati name die...so old school kan...hahhaa...tp die nice ok...gile2 pale otak die...klu jumper aku ...kompem gadoh memanjang ...aku pu n pelik...tp gaduh2 pun kiteorang baik...gaduh syg gitu...ade ke gaduh cam too?...ah lantak lah...

ok cam ni ye kwn2...akak ni ade la minta khidmat nasihat aku nak hadiahkan ape mase ulang tahun wedding die...aku mcm nk golak pun ade...tanye aku lak...mane la aku ade pengalaman sume too kan ...tak penah lak aku lalui lagi pengalaman nk cari hadiah ulang tahun kawen...hahaha...jd mak bantai je la yer ape yg mak pk...hahaha.....

d pendek kan cite ....aku bg la idea beli kan buku....PANDUAN UNTUK MENJADI AYAH YG SOLEH.....die gelak...terus jer die kate laki die tak bace buku...suka benda2 tentang kerete n lain la...base la kan dah adat lelaki ni kurang gemar nk membaca ...tp tak di nafikan wlupun mls...tp otak diorang ni leh pakai kebanyakkan nyer....n oleh sbb sikap hipokrit diorang ni, jd mereka jarang nak pamerkan kerajinan o amik berat mereka secara terang-terangan...

finally kak melati setuju dgn cadangan aku...same ade berhasil o tak...aku tak tau la...tapi yg penting buku too mcm bg meseg penting la yg mungkin ade mase kite sbgi org pompuan pn tak daya nk bercakap o smpikan ape2 yg kite nk kan......jd mungkin cara ini satu alternatif untuk buat kite suarakan o nasihat golongan lelaki secara berhemah...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes