RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, March 25, 2010

kantoi

korang ingat tak entry2 aku sebelum ni tentang kelahiran...ingat kan..kan...kan...
cam ni yer al-kisahnyer...td pen.pendaftar aku suwoh scan kan surat die....oleh kerana segala alat2 kat ofis ni sume dh longgok kat tempat aku...jadi tak dok pilihan kena gak la scan kat aku....sapo lg kena buat aku la kan....jd nak jd cite .....aku ni gatal la nk g tanye die ...nk scan gune ape...doc ke , pdf ke...n others....
finnally die decided nk try save dlm doc....dah la scanner ni aku tak abis godek lg...aku just gune yang auto je selalu....jd bile die nk gdoc terpaksa la aku godek sume benda kat dekstop aku too kan...sekali buka satu software ni....ADC ke ape die tulis....tau tak ape yg kua.....kua la gambar2 yg mak save ...gambar2 org beranak....(same mcm dlm entry kelahiran).....Ya Allah....berhenti terus aliran darah ...abis la mak....
terpaksa la aku berusaha untuk menyinsihkan gambar2 itu di dlm pc ini yer....klu tak kantoi lg...sabar je la....aku dah siap2 plan dh ...klu die tanyer...aku nk kate ni ni Ilmu tok Alice....hahaha....statement berani mati.....hahhaa....nasib la ko alice.....tp nasib die tak tanyer....fuhh..selamat.....
peringatan kepada diri sendiri...lain kali agak2 dh save kat pc too...tak reti2 nk clear kan...kan dah kantoi

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes