RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, March 4, 2010

my sister boypren

@9.35pm ok...stiill in the office...gile hebat kan....

balik ke pangkal jalan...aku nak cite pasal last feb....adik aku invited her boypren dtg jumper mak n ayah....of course ma...permition to make a relationship...aku ade buat ke dulu...
ngehhh...tidak sama sekali....keep it secret my personal...hahaha

anyway....majlis menyambut bakal menantu...aceh...mcm dah nk kawen lak....memang pun nyah aku nk habaq ...adik aku dh siap plan2 nk kawen deq nun....ni nk lwn kakak die dh ni...hahhaha....but positively.... tak salah pun aku rase klu agak2 adik aku nk lagar bendul2 yang ada....aku ok jer....(ayat penyedap hati...hahaha)

lupe lak nk mention...nama die abdullah khanif.....seacrh la kat google mesti jumper sape kah gerangannya....

pendapat aku....(jujur n eclas dari hati nurani)

aku rse my sister dh jumper pilihan terbaik tok die....bagus la kan!!!
sape nk g naik pentas majlis dulu aku tak kisah....yg penting aku happy klu fmly aku happy....most important my mum n dad....true rite!!!
lagi pun aku tgok mak aku cam tak sabaq2 nk dpt menantu n of course ma cucu...
aku harap klu adik aku dah kawen dia tak lupa mak ayh aku yang susah payah bg dia pandai smpi macam too sekali....(huhuhu....sdh la plak)

sekian..

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes