RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, March 5, 2010

bangun lewat

giler ke ape aku bangun kul 7.30 arini...satu pencapaian buruk yg pernah aku buat tahun ni pada hari2 bekerja....cikit punyer tdo mati aku mlm tadi ...smpi alarm telefon pun still tak function nak membangunkan aku....

nasib la ade....pembantu peribadi (k.sapura) yang tolong kejot kan...klu tak harusla sy tak g kerja aritu nnt....

punyer la aku blur pagi too....kak sapura ketok pintu aku rasa mcm dlm mimpi....setelah berusaha lama mengetuk pintu barulah aku boleh bangun....apahal aku liat sgt nk bangun pun aku tak tau...yg penting kelam kabut aku siap....terus jer pakai baju tak bergosok....tp geng korang tak perasan pun kan....org tak tau ...aku rembat jer la...dh lmbt punyer pasal....marah pulak kak sapura ....klu aku lambat nnt....

(pesanan : k.sapura , klu agak2 ketukan too tak jln...buka jer pintu too...sbb saya base tdo tak kunci pintu...abisla kantoi sudah....)

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes