RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, March 26, 2010

rehat ari jumaat

ari jumaat ari tu...mcm basela team geng sengal kecuali kak nana je tak de...time dah plan baik punyer nk g jalan...leh lak ade pesyarah dr FSKB nak amik notebook lagi 5 minit nak rehat...korang bayangkan cam ne aku tak hangin.,...nasib la pesyarah too cam baik je...dh la komputer si kham ni ade masalah lak mase too....lagi la aku hangin kan...nasib la ade penyelamat...aku suwoh je org bksp ready kan ape yg patut....finally aku kua nk dekat 12.30...sian geng2 yg dok tunggu mcm hapa kat kaunter....saba je la...

g alamanda aku pekene yong tau foo...punyer la umat kat sana ...samapi seat pun tak dok...terpaksa lak duk area outdoor ...dh la mkn sup yong tau foo...air peluh dh mcm air sungai mengalir dlm baju aku...nasib tak terkesan jer...klu tak nmpk la bau mak yg kunyup....

mase time balik leh lak kiteorang kecoh dok cite pasal btn...borak2 sampai tak hengat dunia...siap wat aksi...smpi lupe nk pk org sekeliling......tp yg penting ujian kecerdasan mase g btn aritu...umo aku 30 tahun...OMG lagi tua dr usia...tp kire ok la...dr zana ...umo 26, tapi kecerdasan umo 50 tahun.....muahmuahmuahaaaaaaaaa

1 care about me:

ms.ruxa said...

bestnya kutuk aku kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes