RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, March 4, 2010

di suatu petang

di suatu petang yg blur....tbe2 k.sapura bg msg ni...blurrr@!$#%///&??

uya azmin: i bg tau naza u x syg die...

nur_qaisara: hahahaahha

qaisara: mmg

nur_qaisara: aku dah jahat skang nih (pengakuan berani mati....huhuhu...smlm kate dh insaf dgn aku siap plan nk g umrah....arini jadi lain plak....mcm2)

sk8girl_pu3 : ape kes plak ni? dok faham

msblue_forever2004 : hahah...die dh lupekn ko sejak kawin nih ha

sk8girl_pu3 : ape cer tmbul syg o tak ni .bia jer...sy tak ksh pun ...dh ade laki pun

msblue_forever2004 : ei..pls la.. (jawapan tak leh trime kenytaan...hahaha...)

sk8girl_pu3 : la siyes la

msblue_forever2004 : die mesti kene sygkn i gak (jawapan berbaur amaran....ingat too kak nana)

ontah la erk...aku pun tak pasti ape cer ni...yg penting aku tak kisah pun klu org tak syg ... yg penting aku syg diorang smpi bile2 (kak nana n kak sapura)...uhuhuhuahuahu....

............peace no war.....

1 care about me:

CPI said...

hahahaha hampeh tul uya... die paste btul2 hahahaha... dikk ko jgn caya die tuh.. i gurau2 manjesss jee mase tuh hihihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes