RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, March 18, 2010

plastik punyer org....

ini cerite last week aku di panggil oleh bos aku...hmm mcm biasa la kan aku memang tak berkenan langsung la kalau bos aku panggil semata2 nk mengadu domba....eee memang aku tak tahan n tak faham betul la dengan keadaan yang selalu macam ni lately ni....mcm nk giler pun ade....
kes nyer mcm ni yer....asal usul mulut bos aku membebel ni...d sebabkan kerja2 yg die minta officemate buat...tp tak buat....dh bising tahap telinga bingit punyer pun tak jalan...aku tak faham tolll dohhh...telinga ape la yg diorang ni pakai agak nyer...smpi leh tahan mcm too punyer bingit...penyudah nyer...bile yg di gerak tak jln....ape lagi bos aku attack aku la...see kan aku dh kate ...balik2 aku gak yg kena ...pegi la sabah ke ...india ke...aku gak kena....saba2x...

aku memang hangin la ....klu org tak reti nk bg komitmen ni ...sikit2 bg alasan itu ini...hello come on la....bg la kerjasama sikit...tau nk senang jer....mati la aku mcm ni....

pas too ade lg cite bising2 ni...hai la ...telinga aku ni ...klu boleh jerit dh lame jerit gaknyer....bole tolong berhenti tak....ni kes pasal kaunter office akul ak...mak aii...kaunter pun aku nk kena tengok ke...hello ....bukan aku pun yg dok situ...aduhai ...bikin poblem betol la....bile aku smpi kan itu ini dekat empunya jage kaunter...feedback yang diorang bg...ha amik ko....mcm nk iraq kena serang dengan bom atom...sume pakat balingg bom kat aku...dengar kata lain...tak puas hati kat bos aku...bising lak kat aku...ade sampai bercekak pinggana...rileks la bro ...bukan wa yg bikin kacau wat....huhuhuh...hangin2x.....

jd penyudah nyer...aku g la tolong...suka n benci giler mengemas kaunter too...hilang terus pahala aku...n on that day jugak...aku tak leh langsung tengok muke bos aku...see bayangkan....mcm mane mrh nyer aku mase too....tunggu nk meledak jer gunung brapi....

hmm aku yg dok tak fahm too...bos aku ni selalu sgt nk hentam org gune khidmat aku...mcm la aku ni bonser upahan...hai la sabar je ler....

penghabis nyer aku jd sgt la tension hari itu...uish bahaya tol kan...asik dok tension jer...makin kerepot la muka mak...nasib la syamim dpt bini muke tua...tak sanggupp nk di pk kan...sila abaikan .....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes