RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, March 30, 2010

gua hangin la kan....

ade la satu mamat ofis ni aku geram sey...mulut mcm hampeh...aku tak kire la die too memang mulut cam too ke ape....tp bro ....pliss r jage mulut ko cikit...ko nak jual barang bukan mcm too care nk minta org beli....mcm too mulut ko ...sekali je la org beli kat ko....

ade ke patot ...die dok sibuk offer brg die kat ofis aku...dh sume org beli...then mamat ni tanyer la aku nk beli ke tak....aku bru jwb nant ...die dh lancang ckp ....ah ko memang ...org jual ape sume ko tak nak beli....hangin la aku kan...ape hal nk ckp dengan wa mcm too....lu sgt kurang ajar ckp cam too...ni bukan care nk cari rezeki ...ni nak cari pasal name nyer.....

benggang betul aku....hilang langsung niat nk beli kat ko...g mam.. la tak hingin aku beli....org klu nk jual brg bukan cam too bro...pliss belajar balik mcm mane nk jd penjual yg berjaya...pada aku ko memang tak layakk...klu atitutde ko too mcm hampes....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes