RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, December 20, 2010

demi menyelamatkan diri sendiri

korang pernah tak berdepan dengan situasi ade antara kwn sekerja korang yg suke suki nk menyalahkan korang atas sbb diri sendiri ...ni la yg selalu sgt jd kat ofis aku....benggang sungguh bile pk.....kejadian ni terjadi time aku cuti jumaat lepas.....nak cuti pun tak aman damai...langsung tak leh tengok hidup aku senang.....nasib2x...

pagi tooo aku da dpt meseg dr sorang teman berkenaan meeting pg too...aku pelik la ...setahu aku tak de lak aku deal mane2 tarikh aritu untuk diadakan meeting ....kec bos tertinggi aku yg nk deal tarikh too untuk di jadikan perjumpaan.....aku pun pelik la...nape rujuk aku plak.....bukan kena mengena dengan aku.....so aku xplain la dekat teman too ...hal sebenar......

then dpt lak meseg dr budak yg berkaitan dgn masalah ni.....aku tak balas la ...sengaja bia bls lambat2....sbb konfem dak too tengah tersepit skrg ni...jadi aku nk tengok ape die buat....n aku yg da sedia tahu ape mslh too...tunggu smpi die sendiri kol aku.....gune no ape ntah ...bos die gamaknyer....aku pun angkat ...terus kena tanyer itu ini.....nape tak buat ni....saya da bgtau mcm ni......bertubi2 soalan die tanyer....aku mcm da hot plak masa too....ape kes dak ni...nk slhkan org plak.....aku pun jwb dengan nada siyes n kasi tekan lebih sikit bia die faham......n yet bile sudah aku ckp die tatap kata die tak slh...korang tengok....gilo betul dak ni.....100% tak leh pakai , 101% tak gune, 150% suke amik kesempatan.......aku terus nasihat die baik2 punyer ckp....lain kali kalau ko da dpt arahan bole tak handle sendiri...even aku sendiri tak pernah nk nyusahkan ko buat keja aku handle meeting ke ape...sekarang ni bile ko kena deal pasal discusion saje ko da melatah....n yet aku paling benci sikap ko yg tak reti2 nk mengaku salah...kalau ko tak faham n tak jelas dengan arahan ketua ko....ngaku jela...ni sume nak tunding jari kat org....melampau too bodohhh......

disebabkan kan ko...bos aku panggil tok tanyer kebenaran masalah yg terjadi sbnrnyer...ko memang da mencemar maruah aku kan....dr mulut bos aku, aku dapat tau....ko dengan berani nyer mengaku aku yg salah sbb tak bg arahan , tak buat kerja yg ko suwoh....oiiii mak cik ko sape nk arah2 aku buat benda too...dan lagi bos ko too tak reti nk tanyer ko balik ker...saya suruh kamu, nape kamu tak buat sendiri.....ni lain lak ....telan sajok ape ko ckp.....so kalo ko buat taik pun, bos ko telan je taiik too....ha elok sgt la too......

pas ni jgn harap aku nk tolong ko...aku tak pernah cari masalah dengan ko...skrg ko da cr masalah dengan aku.....Tuhan akan balas balik sume too...semoga ko insaf wahai pompuan keji.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes