RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, December 21, 2010

kontrovesi

kad ni hiasan sajok...kad sebenar tak dpt nk di upload nape ontah....tp nice kan kad ni reben hijau...so sweet...sejak bile lak jd penggemar hijau ni...kunfius2x....

mcm ni ye kawan2...arini aku ade tulun emelkan kad undangan kawen teman sekerja makcik ofis aku...aku da siap scan dengan elok...dan emelkan dengan jayanyer dekat die...bisa nyer ok je die terima tp kali ni tak ok plak...terus jer die minta aku send kan dekat semua.....

Zazz...bile emel da emel dihantar....berduyun2 la mengusik dan ditambah la dengan org yg terkejut2 ni....mane idaknyer sume pakat ingat aku punyer kad kawen sndiri...ape da....too yg aku malas sgt nk tulun too...lain lak di pk kan...hahaha.....

aku ngadu la dekat mak cik ofis pasal benda too...terus je die kate..." tak pe la , makna nyer tak lame lagi nzrh plak la toooo".....sambil gelak2 kan aku.....doa too kawan2 ....mari kite amin kan.....(muke ala senyum)

4 care about me:

mim said...

amin...mudah2an psni kamu ye...

puteriann said...

amin....mudah2an pasni kamu juga....=)

mim said...

hahaha

puteriann said...

gelak nape...tak betul ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes