RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, December 9, 2010

suatu masa dulu @ school

dulu mase aku sekolah rendah...aku budak yang kurang aktif...even nak aktif dalam sukan pun aku mcm tak dok kenyakinan....compare dengan adik aku shahidah die memang ant yg mantop la mase too.....sbb da la geliga aktif plak too....pakej terbaik....aku ni pakej kurang baik la....bukan kurang sgt la sederhana sajok.....atas pagar la kate kan....hahaha....

sebenarnyer aku nk cite satu benda kat korang...dulu mase aku sekolah rndah wlupun aku bukan bermasalah punyer student yg konon2 baik sumenyer....tp pernah gak kena denda woo....mase too aku darjah bape aku tak hengat ...time sekolah rendah sume cikgu aku garang2 mcm singa....giler cuak sgt.....ade satu ari tu aku malang sgt sbb tak bawa buku ...udahnya kena pegang manila kad yg tulis ape erk....hmm lebih kurang mcm ni bunyi die..."saya janji saya akan rajin2 bawa buku dan tak kan lupa lagi"....huhuhuhu....kena g setiap kelas n tunjuk ok....korang bayang kan how aku fill mase too...da la ade pegi kelas adik aku, anak2 jiran aku.....tebal kejap la kulit muka mak.....klu toreh pun konfem tak rase.....n yet tak lg aku lupe.....pengajaran seumor hidup too....

mase time masuk sekolah menengah .....aku ade sikit perubahan...merajin2kan diri untuk aktiviti koku....korang nk tau ape benda?...ngeh...join team nasyid sekolah...hebatkan.....sebab tuu aku pandai nyanyi...hahhaa...tipus sajok....aku tukang meramaikan group nasyid jer...bukan jd vokalis yer...dulu mase time test2 suara untuk cari vokalis ade gak berangan suara sendiri sedap n nk g ujian suara too...tp akhirnya malu punyer pasal tak g pun.....last2 dok la aku kat tengah2 sbb terlalu tinggi........penyanyi lata sajok la....tp yg mengangumkan sbb dek ade suara lata mcm aku ni la....group kiteorang setiap tahun dpt no satu kat sekolah....smpi naik bosan nak bertanding...hahahaa....pengsan terus.....

dulu aktiviti sukan yg gune bola paling aku benci...sbbnyer aku paling takot bola....tp bile asik tengok adik aku main sampai ke peringkat negeri....aku jadi kuat sikit....berani untuk main permainan yg gune bola....aku jd aktif plak main bola jaring dekat sekolah....sekolah menengah atas la ....sbb mase sekolah menengah base aku tak berpeluang di sbbkan byk sgt wakil2 sekolah yg terror merror compare dgn aku yg masih baru nk berjinak2 dgn bola....hahaha...ntah hape2 kan.....tp ade satu game yg sgt aku suke ialah olahraga....wahhh syoknyer berlari2an....sangat soke...sangat soke......

bersambung jika ade idea lagik.....bole ka mcm tooo.....hahhaha

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes