RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, December 21, 2010

my dream....

pakaian2 yg chantek di gayakan....stylo abiskan......=)


sian model ni...badan die chantek yer sebenarnyer...tp disbbkan aku yg gatal p besarkan...dh kurang elok lak pic die ni...

korang tengok ....chantek kan suasana tempat die amik gambar ni....ni la salah satu sbb aku soka sgt too.....

ini la kawan aku...ayu name die.....die jd model sambilan pakaian muslimah....chantek kan die.....sweet habis....klu nak compare kan dgn aku....hukhukhuk

dr dulu aku ade menanam impian untuk jadi model pakaian muslimah....tak tahu nape teringin sangat....bukan sbb nk menunjuk kan paras rupe yang nan elek ni ataupun bentuk badan yg cun abis ala2 model kering...hahaha...tapi lebih kepada kecantikan....aku suke dan sgt la gemar akan fashion yg chantek2, bercolor2, bermcm2 rupe menarik dsbginya.....

aku suke sangat nk cube mcm2 pakaian yg chantek2 kat dunia ni....attention !!!...yg menutup aurat ye....wlupun aku tidak chantek ...aku nak jugak....wlupun tak jadi cover depan majalah yg hebat2 pun....paling kurang sesi fotografi untuk album sendiri pun aku da puas hati....so teruja nk mengedik2 di depan kamera....sambil membuat gaya2 ala2 pompuan ayu (ala2 je korang...tak yah buat muke pelik)....huhuhu...so sweet ha ...i like.......

dulu aku pernah terpk...klu aku dpt tawaran nk jadi model...aku sanggup tak nak terima bayaran asalkan aku diberi chance....gile kan...smpi ke tahap itu otak aku berpk...wat malus muke sajok...

impian ni akan jadi satu impian dlm sejarah hidup aku ...die tercapai o tak...aku tak kisah...cume jika die tercapai aku akn rase syukur n hepi (senyum smpi ke telinga).......aku suke bile muke di mekap2 chantek...suke bergambar......supaya hasil kan gambar2 menarik....dan boleh tengok pic2 too tanpa jemu dan berulang2 kali....

kalau korang nak tau...salah satu sbb aku rajin sgt beli magazine2 pengatin, raja sehari , remaja dsbginya ialah aku suke tengok model2 bergaya....n yet aku teringin nk buat mcm too juga (sambil mengelip2 kan mata....)....huhuhu.....faktor lain....untuk persediaan sendiri untuk tutttttt........bile?....coming soon....too jwpn untuk skrg n selepas iniks......


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes