RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, December 19, 2010

lesen kereta ~ stage 2

alhamdulillah finally aku da lulus exam undang2 yang aku amik jumaat lepas......aku tak keja aritu semata2 nk amik exam too...bukan ape ...klu aku g opis karang mcm2 hal yg akn menganggu....itu pun aku masih diganggu....nasib aku la kan...

pagi too aku bz la bace buku kononye mengulangkaji ape yg patut buku kpp too...mane idaknyer seminggu too aku byk buat latihan sajok tanpa bace....jadi mane la cukupm ilmu di dadakan...wlupun kefahaman aku sebagai pengguna jalan raya too bole di praktikkan ...tp masih belum cukup ya.....

janji aritu dengan en ramli pukul 3...exam too 45 minit sajok...myeg too plak tutup kol 4 lbh kot...tempatnyer pun tak jauh....jd sempat la klu gerak ke sana kul 3.00 pm....cume yg tak sempat ialah tok aku amik nafas je....ialahkan sampai2 je terus register n masuk bilik kebal (bilik ujian)....terus kena jwb soalan....aku sempat la bace2 ape yg patut sblm mule kan sumenyer.....overall setiap kali aku sudah jwb ujian penglihatan ka, soalan undang2 ka...aku pastikan akn check semula jwpn dolu sebelum submit...penting too supaya aku tak cuai....

n yet bile dpt keputusan on the spot...aku syukur sgt...wupun hanya dpt 44/50...suda memadai....tak kisah pun wlupun bukan 49/50 o 50/50 ....mcm ade sesetengah yg terover pandai...ups silap bukan pandai...terover mahir undang2 jalan raya....hahaha......

balik dengan senang hati petang too...and pak cik ramli too hantar smpi depan pok guard uma....best2...pas ni tak yah susa2 g tunggu pok cik too dekat petronas lua sana...gilo ko aku nak menapak sejauh too...puluh2 air ketiak nnt...tak sangup nyyah....

time kasih byk kepada ayah n mak (merestui tiap ape yg aku buat), abg syamim (buat perjanjian nk bg hadiah klu dpt full mark...tapi nan hampa, tp...tp tatap syukur eh....kak sapura( tulun menjadi driver setia menenami adinda pegi kpp minggu lepas), kak yan (dok angkut g ptm, n hantar balik ke dato' onn), uncle davian (uncle taxi yg jd pengangkut aku dr uma ke dato on..), en sapiq (tulun buka cd testing jpj too saat2 nyawa di hijung tanduk, yg hebatnyer kebanyakan kua plak too....) , dan sape2 yg senantiasa mendoakan aku....wah mcm ucapan menang award besar plak kan....hahaha...layan kan jela erk....

2 care about me:

mim said...

congrats darling ;)

puteriann said...

tq u my lovely dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes