RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, December 20, 2010

satay @ soho

nyummy2x....

mlm td kak sapura belanja mkn satay aku, kak nura, kak yan, fina, zaidi L, sapiq & zaidi Y...aku ingat kan kami bertiga jer geng uma yg die ajak ...rupenyer ramai2.....aku no hal jer..yg pntg makan...

smlm order 100 cucuk satay (20 daging n 80 ayam)....aku ade order set tambahan tauhu bakar....aku tak tau lak kak sapura belanja ....jadi aku order sbb da pasti pas makan aku nk bayar...tp tatap mau baya jugak sbb da memandai2 order benda lain....wlupun ade seramai too untuk mkan tatap tak abis gak secucuk...penyudah nyer secucuk too di bawa balik....

zaidi y ade order menu tambahan sup gear box...sadap sungguh ok...aku 1st time rase...tak sangka lak hebat rase die...cume sum2x die jer aku tak cube...mcm lain mcm je ...color pun hitam lagi la dua kali macam .....

ape pun makan malam semalam sgt best...satu mengenyangkan , dua boleh bergosip2 pan, dsbginya.....tp yg kurang syok nyer nape kak sapura tak kasi tau sbb die belanja erk...kunfius tol haku....sume dok tanyer benda yg same tp tak gak di jwb.....

note buat kak sapura,

time kasih manyak ho sbb belanja makan ho...nanti bolenja lagi ho...semoga murah rezeki ho....amin...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes