RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, December 14, 2010

take five - kerbau

cumelkan kerbau2 ni melepak....i like!!!ini sekadar gambar hiasan ...aku ade amik gambar kerbau too...tp mode tengah mls tak berhenggat ...jd layan pic ni je la erk...hashem ape!!!
semalam sebelum g kerja aku pindahkan cik orkid ke beranda uma...dr beranda uma aku yg setinggi 5 tingkat too, memang sesuai la klu kate nak jamu view alam sekitar yg chantek2....sbb uma aku too berdepan dengan kawasan kampung yg lum sepenuhnyer di teroka...masih wujud anak sungai , hutan belukar bunyi2an unggas wktu mlm...uma korang ade ? tak de kan...uma aku ade.....hehhehe.....
walau pun bole di kategorikan bandar baru kwsn perumahan aku ni....tp disebabkan beberapa tempat yg lum membangun jd dpt la nikmati serba sikit panorama yg susa nk jugak skrg tambah2 bile duk kwsn bandar.....klu ade pun mungkin kena wujudkan suasana alam too sendiri..mcm mini taman dsbginye......
come back balik cite aku td.....mase duk usha2 cuaca pagi tuu....aku perhatikan la kat sungai depan too....korang tau ape yg ade...ade sekor kerbau.....aduhai...aku punyer teruja n terkejut mcm sebelum ni tak pernah langsung tengok......mcm mane la die bole berendam elok je kat sungai yg kurang air too....aku pun naik heran.....kelakar pun ado...sosat agaknyer....
petang too balik keja aku masuk uma terus usha kerbau too ade lg ke tak....eh2 ade lagi la.....heran gak...die duk lame2 kat sungai too dr semalam....sakit ke?.....suke plak aku ade badak kat situ , sekurang2nyer ade sesuatu yg baru untuk aku tengok dekat beranda too.....hahaha...
tp pagi ni bile aku tengok, kerbau too da tak de....tak sempat nk ucap selamat...sadis2x......

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes