RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, December 7, 2010

lesen kereta


alhamdulillah jumaat lepas aku da selamat mendaftarkan diri ke kelas memandu...tempatnyer rahsia...hahaha....tak de menda pun n tak penting so tak yah cite.....
alkisahnyer begini...sebelum aku mendaftar aritu, smlm aku ade dtg...tp kedainyer tutup plak...aku punyer la berkali2 kol pak cik too....basela org melayu kan...last2 membazir sajo kak sapura bwkan ke situ.....balik la aku dengan hampess.....
then esoknyer g lagi...aku dapat mendaftar dengan jayanyer....selamat terbang 230 hengget....borak punyer borak...naik heran aku dah dua kali azan pak cik ni tak jugak g solat..nasib tak melazer tanyer tak g solat ke?.....ish2 tak patut...tak patut.....mase too terpaksa lak kak yan bg signal untuk membelahkan diri...klu tak sampai sudah pakcik too pok pek pok pek.....
pak cik too ade tanyer aku nk g kelas ceramah 5 jam tak...aku ckp nnt konfem b4 kol 11....bile balik set dlm pale nk g.....so janji la nk g tunggu kat petronas dekat dengan uma aku esoknyer....mlm too pak cik too ingat kan balik kol bape harus aku tunggu dan sbginyer....dia meseg ak suwoh tunggu 8.45....aku tak de la nk tanyer ape2 lg...sbb die yg kontrol sume waktu too....
tapi soknyer jd lain plak...aku dah la tak leh tdo sejak kol 6.30 too...mcm rase tak best jer....kul 7.00 aku siap g mandi....kol 8.00 da tercacak siap nk minta kak sapura anta kat petronas...tbe2 ade kol....pak cik too....
pak cik too:....kat mane???? (terus terjah tak bagi salam....)
aku:....kat uma ....baru nk gerak g petronas...nape?
pak cik tooo:.....kan da kate kul 7.45 kat petronas.....tututtttttt.........(letak tel dengan ekstrem nyer)
aku:....blurrr....mulut ternganga (nasib tak masuk lipas).....pale mcm nk pecah....
dengan koolnyer aku g check balik meseg pak cik too nk konfem betul2 memang 8.45 yg die bgtau...betul! 8.45am dekat petronas..... terus naik darah n rase benggang habis....pak cik ni memang carik pasal....
aku kol semula......lame baru angkat......geram tak terhenggat mase too....bile pak cik too angkat....
aku:...hello en ramlee (see masih berhemah wlupun geram).....smlm encik kasi meseg dekat saya 8.45...jd saya ikut la mase too
pak cik too:....tak pe la...lain kali jer......letak tel.......tengok!!!mcm mane aku tak geram...
terus aku nangis sbb geram giler......aku da siap ok mase too...terus tukar balik baju n sambung tdo...puas hati.....!!!!bile petang pas makan sambil dok layan2 hindustan.....pak cik too msg ....mintaa maaf dsbgnya.....n offer aku dtg sok plak....mule2 hati too mcm nk pegi ....tp bile memandangkan ade janji dgn kak yan...n perangai pak cik too yang mcm hape...elokla seminggu aku tak tengok muke die too...klu tak karang makin meluat aku tengok....... mcm mane aku nk berkat bile belajar nnt...tol tak....!!!huhuhuhu

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes