RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, December 14, 2010

perkara yg memalukan

pas ni aku kena amik lesen kereta stage 2 untuk exam kom plak....jadi semalam baru la aku kol pak cik too inform nk amik exam kom jumaat ni....

pagi too ...aku buat la ayat2 meseg yg skema untuk maklumkan sume too....punyer la berie aku menaip...." Aslmkum, Encik Ramli saya rase n........" (meseg yg nk di hantar : Aslmkum En ramli, saya rasa nk amik exam kom jumaat ni, bole ke ?) ....tbe2 fon aku terus send tak pe sempat aku batalkan pun......heran aku , aku lum abis taip msg , fon dengan sdn bhd da send ke penerima.....bile cubaan aku seterusnyer pun jd mcm too.....terus aku jd cuak.....yer la kan, ape plak la pak cik too bebelkan nnt .....terus aku off fon too dan on balik.....aku tunggu sekejap fon too on sepenuhnyer.....tbe2 dengar mesej masuk ....ah sudah mati la aku ...konfem pak cik tooo meseg bising2 kat aku.....

oleh sbb terasa mcm cuak jd lg mcm too...aku pun terus je la kol lg senang keja....angkat je fon ...pak cik too bagi salam...wau ade perubahan....bagus2x....terus la bgtau ape sebenarnyer terjadi...bla...bla...bla.....pak cik too kate aku leh amik exam kom belah petang sebelum kol 3 petang kena ade kat tempat menunggu.....

lately ni aku byk buat latihan untuk exam kom too....smpi tertdo2 la dengan buku latihan too....pas ni nk try buat test dekat kom dulu.....harap2 sumenyer di permudahkan dan aku dpt jwb dengan baik....amin.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes