RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, December 12, 2010

tdo lewat

ari sabtu aritu aku tak dapat tdo smpi kul 4 lbh...hape 4 lebih, wat ape?...nape tak leh tdo?...mcm too la soalan2 yg kua dr mulut abg.....

aku pun tak tau nape aku tak leh tdo...yg pastinya aku tengok tv sampai abis drama tv3 too...then aku duk terconggok dekat bilik...baring2 mcm too tak mau tdo...nk kcu abg harus la da lena di ulit mimpikan sbb sianyer penat bekerja...jd tak mau la aku menggangu.....(see how see am i....tp ade gak gosip liar yg berbunyi sbb tak nak cite......) last2 amik novel mule membaca.....yg malangnyer bile aku da mule bace novel yg shiok, aku akan teruskan membaca smpi tak henggat nk tdo...last2 kul 4 lbh baru terpk nk tdo....sbbnyer da terasa menyesal membazirkan waktu tdo hari di hujung2 minggu....hahaha......

soknyer harus buat pembalasan dengan tdo secukupnyer...tp tak jugak dapat nk membalas tdo yg cukup too sbbnyer aku da merancang...kebiasaannyer bile aku rancang tdo siang memang kim salam la aku dapat tdo....kec kebetulan sajok dengan tak de niat nk tdo....baru la aku di beri peluang tdo dengan amannyer....hahaha.......mcm2 hal kan....

soknyer kepala aku penin bile terjaga dr tdo...sbb tdo lewat mlm td....huhuhu...hamik ko....bersambung smpi esok plak too....menyesal terus.......yg pnting aku balas balik dengan tdo mlm awl....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes