RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 13, 2010

abg sakit , aku pun sakit

dah bape ari...abg syamim kurang sihat...cian die....sakit2 pun g keja ...rajin betol bakal suami aku too kan....suruh g amik mc malas plak...penyudah terpaksa la die tahan sampai abis keja....ape pun sok die dh cuti ...dptla abg syamim rehat2 kat uma....semoga Allah sembuhkan penyakit org yang aku sayang.amin....
aku plak memang dah kena selesema dr aritu lg...yg peliknyer tak baik2...tak ham aku....mungkin tak rajin mkn ubat kot...sbbb tooo tak baik2....n arini aku kena sakit tekak plak...jangkit dengan abg ke hape?....abg sakit aku pun nk sakit gak....hai la...menderite nyer sakit tekak ni...bila la mau baik...ya Allah sembuhkan la sakit hambaMu ini...Amin..
Alloh Subhannahu wa Ta’ala memerintahkan hamba-hambaNya senantiasa ber-do’a. Firman Alloh Subhannahu wa Ta’ala, yang artinya: “Dan Tuhanmu berfirman: “Berdo’alah kepadaKu, niscaya akan Kuper-kenankan.” (QS: Al-Mukmin: 60). “Dan apabila aku sakit, Dialah yang menyembuhkanku .” (QS: Asy- Syu’ara: 80).

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes