RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 27, 2010

kebetulan rase malang

mlm td aku tak leh tdo...kesannyer aku penin2 siang ni....sekarang ni terasa mau balik n tdo sajok....klu ikutkan arini ado meeting, dh lame aku cuti2 malaysia...hmm yela too kan..tak pernah nyer aku cuti pun selalu.....rase jer nk buat...tp lum buat lagi la....hahaha....

pg ni aku g ofis dulu...basenyer klu ade meeting aku terus jer g canselori urus bilik meeting tooo....tp arini aku g ofis dulu....jd dtg je ofis aku dh siap pakat2 dengan en dan minta hantar kan dekat canselori nnt...mls nk suwoh en din...tp klu en dan tak nak hantarkan ...aku dah siapkan kaki untuk jalan.....hahaha....tp alhamdulillah ade jugak org yang ditugaskan untuk menyeting video conference kat bilik meeting yg sama...jd aku pakat tumpang je la....dh alang2 kan....

sebelum g sana aku konfem kan balik kehadiran ...terutamanya untuk org2 besar2 di canselori too...tp malang n sedihnyer...sume org kanan chair tak dtg...kecuali chair jer yang ado....hmm benda ni selalu berlaku ok...pengalaman aku mengurus meeting ni beberapa kali....jemputan mesy ofis aku ni mcm tak pntg jer bg mereka...slalu la perkara mcm ni jd...last2 minit tak dpt hadir...pdhal jadual mereka kami dah booking sebulan sebelum....hmm hampes kan....

mase kat sane baru la, dtg dugaan satu persatu....pengarah suwoh kol sane sini...tok tanyer itu ini...makk aiii....dengan keadaan org mabuk kepayang aku kol gak la...gune hanset sendiri yer... tp tak pe la demi tanggungjwb pada negara bangsa dan agama...tbe2....dtg puan L...(tiru kat dd....hahaha) nk mengarah sana sini plak...aku tengah bz ni...dok faham ke....sekali die dpt jumper aku buat copy minit tak cukup muka surat da....hai la...harunyer mase too....aku terus jd blank klu dengan puan L ni....mgkin sbb gabra tak bertempat die too kot.....

dlm pale otak ligat nk pk....mane la aku letak thumb yang aku bwk td....langsung tak leh pk...sebenanyer kat dlm poket...balik ofis baru jumper...shittt....terus hangin dengan thumb too...gilo kan.....mase nk g fotostat too....aku minta izin la dengan sorang mak cik kat situ...bile die offer nak tolong aku kate tak pe aku tau gune....last2....korang tau ape jd....aku dah tertekan ape ntah....jd mesin too wat set minit berselang seli...means....kertas minit kertas kosong....kertas minit then kertas kosong...30 set mcm tooo......wahhhhh mauk nanges di buat nyer...apehal la aku jd mcm ni hari ni....

puas la aku soorang2 mengasingkan minit too mcm nk giler....kejap dok kat mesin fotostat...kejap tumpang bilik kak ila....hmm kecian bini en karim terpaksa melayan aku yang malang ni....wah...sodih2....minta maaf kak ila...sbb dh tumpang bilik akk n gune brg2 akkk.....bile dh siap asingkan dokumen tooo...aku penin lgi nk hantar masuk dlm ke...oo nk kol puan L jer....hmm last sekali aku mesej die bgtau....die suwoh aku letak kat meja belakang jer...pas berkire2 nk masuk ke tak...last sekali aku masuk hantar jugak...cume menghulurkan tangan ajo yer...tak berani angkat muke n pandang sume org...takot kena fire dgn chair....selamat letak aku pun blah....giler tak sanggup di kenang sejarah pg ni....sgt teruk aku rase....on the way balik...aku jalan kaki...sibuk la nk mengadu nasib dgn abg syamim...agak nyer terlampau bising...jd die mcm kayu jer bile dengar...hmm tambah sakit lagi pale.....

smpi ofis...mkan nasi lemak...n skodeng harga air asia..erl transpot.....tbe2 teruja nk naik kapal terbang...dpt naik g tempat dekat pun jadi la...jd bersembang n bertanya pendapat pada org yang pakar..pakar ke!!!ekekeke.....

telah bergurau kasar dengan abg syamim.... aku makin penin n sangat ingin membebel.....aku sgt sayang die....tbe2....TuhanKu ...semoga aku kuat untuk ari esok....amin....

zzZZZzzzzZZZZ......................

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes