RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, June 11, 2010

remuk hati

bile korang bace tajuk too konfem pk pasal kisah cintan aku ni kan....?no..no...no...u r wrong....hehehe....

begini kisahnyer ye adik2....last3x weekend aritu ...opik balik dr homestay kat pahang...then bg perkabaran kurang baik....notebook die K.O lagi.....aku mengeluh panjang...dalam hati dok tanye...pasal ape lak kali ni...untuk kedua kalinya....terpaksa minta doc tengok kan notebook tooo....mcm biasa bg kat en hairil (org bengkel) tengok kan....

setelah di operate n servis ...meja sakitnya agak parah....dispaly yang rosak....info yang aku terime mase too pun amt menyentap hati....mane idoknya...laporan too ckp ...notebook too mungkin display sudah rosak...n kos tukar ganti untuk display monitor tuu sgt la mhl harganya....

bile perkabaran di sampaikan ke opik...aku luahkan pun dengan nada sedih...tp die leh selumber cakap "trade in" jer....Oh MY GOD.....tersentap hulu atii..sedih itu yang bakal terjadi pada notebook tooo...susa payah aku belikan ...akhirnya mcm too je penghujung riwayat notebook tooo...tak sodih ke....tentu la aku sedih.....

semoga aku ade hikmah di sebalik benda yang berlaku...amin.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes