RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 22, 2010

komen entry abg syamim part 3

td aku tgh dok lap kn my notebook...tbe2 my father dtg sruh aku bli aym pggang black papper n aym kfc..aku pn plik gk npe tbe2 ni...lum smpt aku nk tnye,ayh kate arini kn ari jd mak...aku yg msh t'pinge2 trus igt blk..."ooo...tul r,arini kn 22hb 6 besday mak aku..." kate aku kt dlm ati...ceh,lgsg xigt aku ni...besday aku diorg igt je...haha...sori mom,i t'lupe r....hehe...

ish2...besday omak pun leh lupe.....ape punya special la bf aku ni....bagus2...hahaha....nnt aku nk test besday aku bile....dasyat sungguh....ape la abg ni....lain kali jgn wat lg yer...kecik ati omak mertua den nnt...hahaha....perah santan....

besday keluarga...

  • abg ...7/10....
  • ayg...sila lengkapkan abg....
  • ayh abg.....sila lengkapkan abg...
  • mak abg...22/6
  • ayah ayg.....17/11
  • mak ayg....5/2

hahaha.....sekadar untuk ingatkan jer...in case sajok...hahaha.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes