RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 22, 2010

bahana mkn petai

ingat lagi tak entry aku g cuti2 malaysia too...lupe nk kasik tau...ayah aku ade beli petai n rebung dekat dekat gerai org asli yang jual di tepi2 jalan...ayah aku beli 10 hingget agak nyer petai tooo...ade la dlm beberapa papan....rebung too sikit punyer besar mcm besar peha ayh aku...leh bayang tak besar mane....hahaha...mak aku pakat bising bile tengok ayh aku dengan rakus beli yg saiz peha die...hahaha....kan dah kena bebelan percume.....yer la kan sape plak la nk mkn rebung too...tak kan nk masak ari2 ...muntah taik la nnt mkn rebung ajo....

ok nk cite pasal petai sebenarnyer....lunch too ...aku , ayah , shdh, n opik mkn la petai yg di beli...gile sedap....petai padi la katakan...lemak berkhasiat di sukai ramai....hahaha.....tp kan akibat dr mkn petai tak berhenggat ....pas masuk bilik air kena make sure di bersihkan tahap clean habis....klu tak mule la gas2 beracun petai akan meresap ke seluruh bilik air....jd kan dah jenuh....sendiri pun tak kose nk melayan bau petai too...inikan lagi kena amik keja part time tok bersihkan bau toilet plak....naya punyer keja....so kepada pengguna tandas...yg ade terbau racun petai itu....harap maaf la yer.....syok sgt mkn petai...smpi lupe kesan eh....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes