RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, June 23, 2010

MCD time

sambil2 wat keja kite corat coret sikit cerite supaya aku tak lupe ape nak cerite eh....aku nk story sikit pasal gelas mcd..... gara2 gelas mcd jd setiap bulan jadual mkn mcd aku ke situ ajo...ini oleh kerana kwn2 yang suke suki mencipta hobi baru mengumpul cawan mcd plak...hai mcm2 layan kan je eh...nnt aku nk tengok ape diorang wat gelas tooo bile dh tua nnt....mungkin nk kasik cicit diorang tau ape hobi diorang mase dh jd moyang kot....ekekeke....larikkk.....
ni stori mase on the way ke mcd td yer.....ni sbb al kisah kak fuzi n kak sapura yg teringin nk g mandi air panas....n plan diorang tok sabtoo ni.....tawaran dh di buat dekat aku td...aku ok jer...sbb bukan aku yg drive pun kan.....hahaha....ok cite nyer cam ni yer....aku tak tau la ape masalah dengan si alice n zana dok pakat memburuk2 kan kolam air panas too...mcm ni ya diorang kutuk....
air panas too tempat org sakit kulit je pegi....
nnt klu mandi ntah2 org yang mandi too pun kena sakit kulit....
dah la air too dlm kolam la....kuman berkumpul ajo la....nnt kuman pegi kat aku pastoo pegi dekat kak sapura la.....
time ni aku dh terpk kelogikan budak too mengutuk...tp msh layan n tak je la ....
bile kak sapura kate kak fuzi yg berie nk pegi....dh di kutuk plak kak fuzi....siap ckp...ntah2 kak fuzi yang berkurap....ish2....dasyat2....hahahha.....
mcm2 hal budak2 ni....aku pun poning melayan...tp tahap tegar punyer menghasut ....kejis tol gurauan korang ni....hahaha......
penyudahnyer klu jadi pegi nnt ...aku pakat mandi air sejok jer....pastoo mkn telor test rebus kat sana...leh story mory kat blog pengalaman too nnt....klu jadi la yer...klu tak kim salam ajo la....
hahaha.....korang bebaik sikit mengeluarkan idea gurauan berkasih tooo....karang tak pasal2 kurap tumbuh kat badan sendiri lak...mase too ...aku lak golak kan korang...ups tak mau la...nnt kena bayar cash...nauzubillah.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes