RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, June 23, 2010

aku pemusnah

alohai....aku tak tau la ape nk jadi dengan aku....sume hidupan yang ade pd aku pasti akn musnah di bwh jagaan aku...nape ntah aku pun tak pastiii...mungkin diorang pakat sabotaj aku kot...hahaha...tbe2 plak....
ok ni nk story mori sikit tentang aku punyer pokok kaktus yer...pokok ni kak sazura yang bg bulan lepas rasenyer...dok ingat dah...mase nk ambil too....aku ade instead tau mase too...dlm hati dok bergosip "sure pokok ni pun akn mati gak"...huhuhu...sgt celupar mereka bergosip....hahaha...n yet memang sohih pokok tooo mati akhirnya...so sad.....
aku pun tak faham ape pasal la, aku fail part bela-membela hidupan ni....sume nyer jd sejarah mungkin berulang.....dolu2 pun aku ade gak jage pokok kaktus mase too beli kak sekolah ade event ape ntah....oleh kerana aku yg sangat pemurah memberi air dekat pokok too terus mati ....hmm tewok kan....upss...bukan tewok....sifat kasihan terlebih....takot tak cukup air punyer pasal....dok kasi kaktus tuuu minum hari2...pdhal kaktus too tak perlukan air sgt ...cukup la siram die per week rasenyer...dh cukup untuk mereka.....
pasni kena belajar lg macam mane nk menjadi pembela yang berguna...hahaha.....kena byk bace lg tentang hidupan klu betul nk jaga....klu tak...jd pemusnah tegar la smpi bile2....hahahha

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes