RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, June 25, 2010

kami yang hampir kemalangan

td aku dgn dengan geng kakak2 ptm ni g wat lawatan rasmi ke alamanda ...port base hari jumaat...ramai gak manusia kat situ...mungkin sbb pas gaji kot...

jd pas isi pewot dekat rase kiteorng pun bertaburan la sekitar alamanda...wat hala tuju masing2....aku dgn kak sapura jalan berdue...alice n zana jalan berdua....aku tak beli ape pun...cume dok beli tisu, magazine, n donut big apple....n dah tentu pilihan donut wajib...aliens la apo lagikan....ooo lupe lak ...tas tangan yang pernah satu mase dulu aku nk beli...tp tak jadi beli sbb harga die masa too....RM 90 hengget....bile kali ni aku g balik...harga die...RM 46.90....jd k la kan....aku terus beli...sbb tak nk putuh mato....hahahhaa.....

mase dah abis jalan too...kami dok tunggu alice n zana membeli belah lagi....jd terpaksa la ketua darjah (kak sapura) panggil tok ajak balik....aku rase klu tak panggil too...mau budak2 ni tak sedar kol bape...aku kol si zana pun tak di angkat awl2 too sbb leka sgt membeli kot....hahahaha. tp memang sakan betul zana membeli...semata persiapan nk g honey moon kat pulau perhentian ajo....hehehe...klu aku jadi laki....kopak la duit...sbb maintenance tinggi....hahaha.....larikkkk sblm kena hambat...ekekeke.....sori sis terkutuk sudah...hahaha

ok bia p dengan cite zana ...aku nk cite pasal on the way balik ni....mase too kami dekat jalan depan simpang kedai laris too .... mase dok syok bercerite...tbe2 kak sapura jerit...sume org dr sibuk memokak td terus berubah jerit jugak....ini kes ade kereta yang kua dari simpang lariss too kua secara tbe2 n nk langgar keta kami. ...(wah tbe2 jd keta kami plak).....hehehe......punyer la cuak tak terkata...bak kate alice...berdegap degup jantung tak henti .....tp kan sempat lak kak sapura hon...konpius gak....satu benda yang heran sbb jarang la die nk bunyikan hon wlupun saat kecemasan sekalipun...hahaha.....tp bagus2 ...keep it up sis...hahaha.....

terus aku insaf n pakai tali pinggang keledar...minta ampun pak polisi ....sbb tak ikut peraturan td...ekekek...selalu je pun...bukan td ajo....hahaha.....ok ape pun....pasni korang yg pandai memendu too bwk la keta berhati2 sikit...bukan korang jer pengguna...org lain pun guna jugak...n bukan nyawa korang jer kena pk....nyawa org lain gak....ni nk kua simpang tengok la kiri kanan dulu...main pakat kua jer....gilo ke apo...kasi tampar muke too baru tau....mencikk tau..

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes