RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, June 16, 2010

gedik santai


saje sumbat pic ni sbb nk bg "momo" n mr bean yg dok pakai baju abg syamim too inteframe same...hahaha

suke mate niiii....sape la punyer...chantek betullll....hahahahaa

ini baju mase time interview kat spa aritu...nak kasik tengok abg syamim...sopan tak sopan baju aku pakai...hahaha


lihat perbezaan due2 pipi aku too...belah kiri too dah bertompok2 dah...tengah dlm kesabaran nk hilangkan segala cela ok....chai yok2x....


mcm terlebih bedak jer mak ngah...hahaha

mate sape la yang tak chantek ni....huhuhu


uweks...gedik melampau.....


ni sah ...dah tak dok keja nk buat....giler g tangkap pic


peace terbalik.....



bile tak de keja...ni la keja aku buat ...amik pic sendiri... tp jgn salah faham yer...bukan tok korang tengok pon...tp tok aku sendiri n abg syamim tengok bile senang...betapa gilo nyer pale aku bile bosan....
diadaptasi khusus untuk abg syamim

2 care about me:

ms.ruxa said...

x de keje la tu kan

puteriann said...

hahaha...ko jeles la too....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes