RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 21, 2010

ape aku rase

samalam petang aku tak banyak buat keja...sempat la on fb ...itu pun sbb nk tengok kebesaran Allah...anak ofis mate aku telinga dia ade bentuk kalimah Allah....bukan kan itu suatu yng menakjubkan...subhanaAllah....aku pun nk tengok la pic nyer kat fb kan.....

kebetulan bila aku on fb....aku tengok abg syamim pun online...jd smpat la chatting dlm fb....siap kena perli lagi dengan ...."kata dh tak nak layan fb".... ini jwpn aku...."memang tak layan pun...cume melawat2 sajok"....layan n lawat too 2, dua maksud yang berbeza....jd aku base buka fb ni untuk melawat kwn2 n tengok khabar berite terkini diorang ...nk chating2 o berbalas2 komen ni aku memang tak bernafsu...lgpun bukan jenis aku nk buat too sume...tp ade org ingat aku mcm tooo.....u r wrong ok.......

aku sempat la menyinggah fb abg ....dok tengok la ape perkembangan terkini cik abg sorang ni...huhuhu...makin advance...gud..pas ni bole bising2 lagi...tbe2 plak....hahahah....sempat jugak la aku bace borak2 kosong abg dengan kawan die....pompuan pon ado ya....ni yg buat bergegar tangkai jantung ni....tp bile dh selesai bace....tersenyum sorang diri....nk tau nape...aku jer yang tau....hahaha.......

luv abg .....=P

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes