RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, June 12, 2010

bos yang suke cari pasal

semalam ku settle kan masalah tempahan perabot untuk bahagian BKSP.....aku siap smpikan pesanan dekat bos supaya luluskan permohonan tu.....

nk di jadikan cerite ...

bos aku panggil n tanya aku pasal permohonan meja bulat dan meja pegawai untuk apa....setahu aku xde plak aku mohon sume tooo..kabinet besi ade la....hmm tak leh jadi ni....mcm mane lak leh ade permohonan too....

aku ckp la la aku tak tau....mati2 die kate aku gak yg salah ....n too dari permohonan yang aku buat...mcm mane lak leh jd cam too...aku tengok sendiri borang too ...terpampang nama tuminah abd wahab.....mase too menyirap je darah aku .....

oii...kalau nk tuduh aku sekalipun...bia la ...betul salah aku.....ish2....naik hangin aku jer dengar tuduhan palsu tuu.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes