RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 13, 2010

sesat barat

aku balik dr sukbom too dlm tengahari...balik terus lepak kat bilik...sebab tak larat ...pale nyanyuk sbb makan ubt selesema .....tp sempat singgah care4 cari hadiah kham...hadiah ape?...rahsia....hehhehe...aku beli glass yg sejibik mcm kat koptiam bangi...pas ni korang leh g skodeng...hahaha.....
tak de la mahal sgt harganya...tp cukup la sekadar nk buat kham kenang aku sewaktu minum2....hahaha.....aku tak cite pun dekat ofis mate aku...aku g sane....klu tau mati la aku...n klu diorang tau....konpem korang bgtau.....so better watch out!!!
mase tme nk bayar too ...zana ade kol tanye jalan g sogo....aku dh terangkan sikit lebih kurang...then rase ok la kot...tp rupenyer tak ok plak...sbb nyer die kol lagi aku...lg dan lg...
kejap ckp kat bwh lrt...kejap ckp kat pudu....kejap ckp sinun...aku pun smpi tak jadi nk buang air risau budak2 ni sesat barat plak kang...memang dh sesat barat pun...tp finally jumpe gak akhirnya...alhamdulillah....
tp jln kat kl mane2 jam aritu...giler jam ok...tak pernah mcm too sekali...sume org berjalan gak nya....the moral is...pas ni jgn kua mase time jem...nnti sesat barat....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes