RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 15, 2010

cuti

semalam kakak ofis aku cuti lagi.....kali ni bos aku bg tengok meseg yang die kasik kat bos aku....dah dua kali dah aku tengok mesej die tok bos aku klu cuti.....

meseg die lebih kurang mcm ni....klu salah kire halal je la yer...sbb aku tengah mabuk sekarang ni....fius dh putus byk.....nk mengingat pun tak mampu...

salam puan siti, saya hari EL, sebab mak dan ayah saya belum balik lagi. petang baru balik kg....

bos aku tanye...ape kau rase bila dpt mesej mcm ni....aku sengih jer..tak tau nak kate ape....nape kak ofis aku mesej cam too erk....paling kurang pun klu nak jujur....kena la bertempat kot o tak pun alasan EL too kukuh sikit.....aku pun konpius bile pk.....

bos aku cite la ....die ade tanyer benda yg same gak dekat assistant die....pastoo die sempat nasihat dekat assistant die too pasal selalu gak EL....kononya die tak suke la org yg suke EL2 ni...sbbnyer kdg2 reason too tak munasabah....

bos aku ade gak ckp...yg die jarang EL, EL dulu pun mase time ayah die meninggal n mak cik die sakit.....tpkan hati aku wat perasaan pelik....mase time bos aku jage anak kat spital dulu too kire EL la....jd ape plak kate tak pernahnyer....hmm pelik aku.....lantak la kan....

bos aku siap suruh siasat kehadiran kakak ofis aku untuk last week monday...yg die ckp die mc...bos aku kate die tak de sahkan cuti sakit kakak ofis aku....assistant die pun same.....aku harao benda too hanya tuduhan bos jer...tp bile cek memang tak dela plak...haila ...mcm mane aku nk wat ni zana....eh tbe2 zana plak tersebut....hahaha...al maklum la tukang penasihat....25%....hahahaha......

serba salah tol nk bgtau....kang tersentap lak kakak ofis aku tooo....tp susa tol la....ape patot aku buat kwn2...sila ckp.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes