RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 27, 2010

dapur gas

ini kisah dapur gas yang pernah berjasa pada kelaurga n aku sendiri spnjg tinggal menyewa. dolu mak aku yang gune dapur gas ni....smpi la mak aku beli dapur gas baru cume sbb die dah kurang cun...n salah satu tempat die dah kurang function.....

oleh kerana duk menyewa dulu ...aku bwk dapur gas ni ke rumah....sbb payah sgt nk gune dapur gas portable yang org gune tok camping too....asik beli tong gas kecik jer...lgpun bukan mudah nk cari gas too...then bukan tahan lame pun kan...jd bwk la dpur gas mak supaya dapat berbakti pada aku plak....aceh ayt....

tp td aku dah buang die dr hidup aku...sbb nyer die dah lagi tak leh nk berfungsi dgn baik...mungkin terlalu uzur brg kali...cian dapur too...lame die bertahan...terima kasih dapur gas...sbb memudahkan kami memasak makanan2 yang lazat dulu....

jasamu akan di kenang .....semoga kamu aman di sana.....huhuhu...sedih....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes