RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 15, 2010

siasatan

oiii kwn2...ingat tak entry yg lepas aku ade cerite pasal cuti2 ni.....sekarang aku nk bgtau cite yang bakal buat korang menganga plak.....
Puan Siti suwoh aku semak kehadiran seseorang.....
korang pun tau sbb ape kan...dah tentu la untuk displin n tatatertib.....bukan kan itu satu berite yang sangat menakutkan untuk di dengar......tapi aku tak faham ...nape ade sesetengah pihak yang bile dengan sume cite mcm ni...mcm angin lalu di cuping telinga ajer.....tak faham o sengaja tak mau faham n nak cari pasal......

hai la....yang susa sekarang aku jugak....nk layan rase serba salah , kesian dan sebagainya....korang yang tak faham bahasa ni tak abis2 nk buat hal....bile la nk bertaubat ni...aku pun tak tau la......
sila la berubah...itu jer harapan n doa aku....amin

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes