RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, June 22, 2010

cikgu sekolah

semalam time makan tengahri dengan zana n kak reen....aku jumper cikgu sekolah menengah kat air panas dulu.....basenyer aku selalu jumper cik nor azah too...tp arini aku jumper siap dgn cikgu fizik aku...aku dok ingat la name die...tewok kan...tp ape nk buat...cikgu too ajar aku mase form 4 tahun 2002...sekarang dh 2010....memorii aku pun dh banyak hilang sbb mkn ibu semut...hahaha.....
cik nor azah tuu tak pernah ajar aku...tp aku tau la....die ex cikgu kat sekolah aku....tp cikgu fizik aku too aku kenal benar...sbb die garang.....hahaha....aku pernah dapat pelajar terbaik fizik mase awl2 tahun dulu tok student muslim je la....klu antara sume pelajar ntah ke bape ntah....aku selalu gak kena dengan cikgu ni...al maklum la....aku antara yg lemah subjek die ni kan.....hahaha...tp part kerja kursus memang excellent ok...sbb memang aku suke lagi wat eksperimen tak suke nah nk hafal teori mori ni....
tp aku mase jumper too tak tegur pun....aku cume senyum jer dgn cik nor azah....aku rase diorang sambung study kat ukm la....may b aku tak tanyer...jd aku tak tau ....hahhaa....sape suwoh kan...bole jd takot plak....cikgu2 too konfem dok ingat aku dah...sbb bape byk la plak die dah ngajar org.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes