RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, June 9, 2010

isu sensitif

gemuk o kurus?

apa masalah korang sampai perlu nk mengomen sane sini....itu lah adat segelintir masyarakat yang suke mengembar gemburkan tentang isu badan org.....hello....wa punyer badan wa jaga...lu punyer bdn lu kasik jaga la......

aku tension benor la kan...klu org dok sibuk pertikai badan kurus la gemuk la....bia p la...bukan susakan korang pun minta duit buat treament untuk fitness o tak pun beli susu tambah berat bdn....

haritu ade org dok komen pasal bdn aku yg kurus...aku kan klu dpt tampar nk jer aku tampar....bia la oiiiii...badan aku...ko sibuk wat pe......

Allah dah jadikan aku kurus , aku nak buat mcm mane....bukan aku tak de rase cemburu bile tengok badan org yg fit2 dan cantek...tambah2 golongan lelaki yang mata keranjang memang suke melihat yang fit, cantik dan menarik.....tapi aku nak buat mcm mane....aku sepatutnya bersyukur dengan ape yang aku terima....apa yang Allah ciptakan itulah yang terbaik untuk aku.....

mungkin klu aku fit....aku akan lupe diri n pakai pakaian yang menjolok mata, nampak alur dan sebagainya...sbb too Allah tak jadikan aku begitu.....dan mungkin juga bila badan aku cepat membesar ...aku susa plak nak turunkan o cepat kena penyakit....

jadi sapa aku untuk menilai...dan sape korang untuk mengutuk kejadian Allah...tepuk dada tanya iman....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes