RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 20, 2010

wasiat

huhuhu...dua minggu ni bos aku tak dok...g umrah...ini bukan mase untuk berparty ya kwn2...bos aku dh siap tinggal keja byk2 lagi....mcm tau jer aku nk merehat2 kan diri mase die tak de....

mase ari jumaat aritu die dh turunkan segala pesanan tuk aku buat mase die tak de....sape tak kena bos aku kan.....setelah di beri tanggungjawab ....giliran penolong pendaftar aku plak di beri amanat....

mase diorang dok diskus lg too...aku dok berkire2 nk salam o tak bos aku tooo...al maklum la kan org nk g jauh....mane la kite tau kan ...ape nk jd.....nk tau ape aku buat....mase die dh get ready balik..bile selasai jer die tutup pintu...aku dengan kekok nyer menghulur tangan tok slm...n mulut duk ckp...ok, puan ct...elok2.....dlm hati heran ape ke hal lak dgn aku ni pesan mcm tooo....puan linda dah sound baik punyer....mcm nk g jln2 lak ckp cam tooo......

ah peduli la kan...yg pntg aku rase mcm moment too liked mother n son ok....1st time rase hotmat giler dgn bos aku....selalu mcm nk hangin n mengamuk jer kan...hahahha....ok la too terhapus dosa2 kecik...hehehe....sbb eclas giler nk salam....

semoga Allah memberkati perjalanan bos aku..semoga dia sihat n berubah...amin

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes