RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 13, 2010

sukbom

sabtuu aritu aku follow ayah n mak g tengok match carrom dekat um....ayah aku beria ajak...jd aku ikutkan je la..cian la plak...mcm tak bagi sokongan moral plak dekat ayah sendrii...

mase too aku dok selesema sebenarnya...jd kurang sikit la pergerakan aku ke sana sini...duk kat kerusi jer dengan mak aku....nak tengok player lawan pun tak de nafsu...jd duk menyandar kat kerusi je la....

ayah aku sibuk la bg sokongan moral dekat teman2 seperjuangan..tak kurang hebat mak aku pun...wlupun tak join the club pun....tp kan semangat mak aku lg lebih dr pemain...hahahaha..game carrom too di jalankan dekat dlm dewan kuliah jer yang berhawa dingin n tak berapa besar...cukup2 untuk 50 org je kot.....

sewaktu permainan berlangsung...sume org pakat senyap sunyi n fokus pada permainan yg tengah berjalan....mase time kwn ayah aku (cik midah) tengah main....sume org kerumun...sebab sengit sangat...mana tak nya buah last yg jadi rebutan too...bukan main susah nk d masukkan...sbbnyer bile pihak lwn dh tolak smpi ke muka pintu lubang...itu bermakna cik midah ade peluang nk masukkan buah dengan mudah....tp tak berlaku...cik midah ni...die bg buah too keluar balik dr posisi td....kemudian lg sekali...n sekali lg....n akhir sekali tewas.....mase too penonton yang dok tengok...buat mcm2 aksi.....mak aku siap terjerit kecik mase tengok aksi permainan too....sume org pandang bile mak aku terjerit kecil...ye la kan ...mcm main bola jaring lak....terjerit2....aku gelak jer tengok gaya mak....

keseluruhan game too...ayah dpt gangsa...aku tak dpt tengok time ayh main sbb g wedding kham...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes